Новини
Про безпеку не забуваємо
У рамках тижня пожежної безпеки у НВК відбулася зустріч із начальником караулу ДПРЧ № 10 м. Гайсин Жуком Дмитром Володимировичем.
Український ярмарок
17 листопада у 3-В класі відбулося свято "Український ярмарок " (класний керівник Плахотнюк О.Я.) Захід проведено з метою виховання у підростаючого покоління поваги до звичаїв , традицій українського народу, , ознайомлення з особливостями проведення ярмарку, виховання любові до національної мови та пісні, розвитку творчих здібностей молодших школярів.
Будьмо толерантними
До Дня толерантності у нашій школі було проведено ряд заходів. .
Класні керівники провели години спілкування у класних колективах,
Працювала пошта добрих слів ,
День української писемності та мови
У рамках Дня української писемності та мови у школі було проведено тематичну радіолінійку «Українська державна мова – символ єднання та престижу українського народу», конкурс читців творів українських письменників «Красномовна Україна». (1-11 класи), організовано тематичну виставку літератури „Слова... В вас мудрість вічна і любов жива”, конкурс малюнків «Улюблені герої народних казок» (1-4 класи) , конкурс стіннівок „Подорож океаном рідної мови”.(8-11 класи), І етап ХVІІ Міжнародного конкурсу знавців української мови ім.. П.Яцика ( 4, 5-11 класи), виховні години, години спілкування.
Семінар практичних психологів та соціальних педагогів
10.11.2016 року на базі НВК: СЗШ І-ІІІ ступенів-гімназії м Гайсин відбувся районний семінар практичних психологів та соціальних педагогів, присвячений цікавій та актуальній темі: «Кібербулінг або віртуальна агресія у шкільному середовищі». Відкрив семінар директор НВК Гридзь Сергій Мусійович. Також присутні переглянули візитку школи, з якої дізналися про життя навчального закладу, успіхи її вихованців та педагогів, традиції та свята гімназії. По закінченню вступної частини практичний психолог НВК Демидась Віра Юріївна провела заняття з елементами тренінгу «Кібербулінг. Причини та прояви» із групою учнів 8-Б класу. Його метою було ознайомити учнів із поняттям «кібербулінг», показати негативний вплив інформаційно-комунікативних технологій на моделювання поведінки молоді, надати знання про відповідальність за свої дії, вчинки.
Ця тема актуальна не тільки для дітей, а й для дорослих, тому наступним етапом стало проведення круглого столу із фахівцями психологічної служби «Кібербулінг. Небезпека в Інтернеті».
При підготовці до семінару практичний психолог намагалася якомога глибше дослідити дану проблему. Для цього зібрала та проаналізувала інформацію щодо проявів насильства в Інтернеті, яку надали старший інспектор відділу поліції у місті Гайсин Гудима Н.М., волонтер Корпусу Миру США Кейла Кінг, співзасновник та член районного англо-українського клубу, учениця 11-А класу НВК: СЗШ І-ІІІ ступенів-гімназії Мазуріна Юлія.
Семінар пройшов на високому рівні, дав змогу детальніше зрозуміти причини та наслідки проявів кібербулінгу.
Страшними слідами Голокосту
Понад вісім мільйонів жертв - така трагічна статистика небаченого експерименту, який увійшов в історію як Голокост. Його породила фашистська свідомість, повна відчуття своєї переваги над націями. Під це відчуття німецькі фашисти підвели теорію високорозвиненої арійської раси. Нижчі раси, як-от євреї і цигани, мали бути знищені...
Є таке прислів'я: „Хто згадає лихе — тому око геть. А хто забуде - тому два". Кров мільйонів невинних людей не дає нам права забути про одну з найбільших трагедій XX століття...
І доказом цього стала зустріч із мешканцем Нідерландів Кором Роосом. Він завітав до навчального закладу, щоб презентувати свою книгу «Народжені страждати?». У цій книзі зібрані свідчення людей, які пережили страшну трагедію, які бачили всі жахіття на власні очі.
Навігація
- Головна
- Візитка школи
- Управління школою
- Педагогічний колектив
- НУШ
- ЗНО
- Освітній процес
- Методична робота
- Виховна робота
- Наші досягнення
- Відеогалерея
- Психологічна служба
- Група продовженого дня
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
- Звіти про використання коштів
- Замовлення підручників
- Контакти
Новини